מה צריכים לדעת בעלי עסקים על איסוף הפסולת שלהם?

בעלי עסקים צריכים להיות מודעים לאיסוף הפסולת שלהם למען הקיימות והצלחתם.

הנה כמה דברים שבעלי עסקים צריכים לדעת על איסוף הפסולת שלהם:

– חשוב שתהיה לך תוכנית על מנת להימנע מהצטברות האשפה שלך במקומות הלא נכונים.

– ניתן גם למחזר את האשפה שלך או לעשות שימוש חוזר.

– משאית אשפה עלולה שלא להגיע כל יום ותצטרכו לתאם איסוף בשעות שונות במהלך השבוע.

בעלי עסקים צריכים לדעת שיש להם אחריות לוודא את איסוף הפסולת שלהם. החוק מחייב אותם לעשות זאת וזו חובתם כבעלי עסק.

אם אתם תוהים מה ההבדל בין האשפה, המיחזור והקומפוסט שלכם, כדאי שתדעו שלכולם יש תקנות שונות. בעוד שהמיחזור מוסדר על ידי ה-EPA, הקומפוסט מוסדר על ידי משרד החקלאות האמריקאי והאשפה מוסדר על ידי הסוכנות להגנת הסביבה.

ישנם דברים רבים שעסקים יכולים לעשות כדי להבטיח שהפסולת שלהם תיאסף כראוי. הם יכולים לשכור חברות מקצועיות לניהול פסולת או ליצור תוכנית מיחזור משלהם לשימוש העובדים. הם יכולים גם להיות מעורבים בארגוני ממשל מקומיים כמו המועצה המיחזור של אמריקה או איגוד ניהול הפסולת של צפון אמריקה אם הם רוצים להיות יותר מעשיים בתהליך איסוף הפסולת שלהם.

על בעלי עסקים לדעת מהי מדיניות איסוף הפסולת שלהם וכיצד ליישם אותה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי הכרת תהליך איסוף הפסולת של העסק שלך.

פינוי פסולת הוא היבט חשוב בחייו של בעל עסק. הם צריכים לדעת אילו סוגי פסולת הם יכולים לפנות, באיזו תדירות הם צריכים להשליך אותה, והעלויות לסילוק. ישנן דרכים רבות ושונות שבהן חברה יכולה לטפל בפסולת שלה ויש לבחור דרכים אלו בהתאם למטרות החברה.

עסקים שרוצים למזער את ההשפעה הסביבתית שלהם צריכים לשקול ליישם תוכנית מיחזור או תוכנית קומפוסטציה על מנת להפחית את כמות האשפה שנכנסת למזבלות.

איזה עסקים חייבים לאסוף פסולת עם חברה ייעודית?

על מנת שיוכלו לפעול כחוק, עסקים חייבים לקבל אישור איסוף פסולת מהעירייה. בדרך כלל מטפלת בכך חברה ייעודית והיא אחראית על איסוף הפסולת מטעם העסק.

חשוב שעסקים ידעו אילו חברות מוסמכות לאסוף את הפסולת שלהם ומה עליהם לעשות על מנת לקבל.

חברות שחייבות לאסוף פסולת עם חברה ייעודית כוללות:

– מסעדות

– קמעונאים

– בתי חולים ומתקנים רפואיים

– עסקים מסחריים ותעשייתיים

על מנת לשמור על סביבה בריאה, על כל עסק להיות חברה ייעודית לאיסוף פסולת. זה חשוב במיוחד לעסקים שמייצרים כמויות גדולות של פסולת. עסקים לא צריכים להיות אחראים רק לפסולת שלהם, אלא גם לפסולת שהם מייצרים במהלך הפעילות העסקית שלהם.

זוהי משימה לא פשוטה, שכן ישנן חברות רבות שכבר עמוסות במלאכת האיסוף והפינוי של הפסולת שלהן. לדוגמה, אם חברה מייצרת 100 טון פסולת בשנה, אז היא תצטרך למצוא חברה ייעודית לאסוף את כל האשפה הזו.

עשוי לעניין אתכם
מה עושים עסקים שיש להם הרבה מסמכים?

עסקים שיש להם הרבה מסמכים צריכים מערכת ניהול מסמכים יעילה. הם צריכים להיות מסוגלים לחפש ולנהל את המסמכים שלהם במהירות וביעילות. מקרי השימוש הנפוצים ביותר

אהבתם? שתפו!