בעל עסק? איבדת נתונים חשובים? כך תשחזר אותם

אם איבדת נתונים חשובים, זה תמיד רעיון טוב לשחזר אותם. אבל מה אם הכונן הקשיח שלך קורס ואתה מאבד את כל הנתונים שלך? למרבה המזל, יש פתרון חלופי – אחסון בענן.

אם אתה בעל עסק שמתקשה למצוא דרך לעקוב אחר המידע החשוב של העסק שלך, מאמר זה יספק לך כמה פתרונות.

השלב הראשון בשחזור הנתונים שלך הוא מציאת סוג האחסון המתאים ביותר עבור המידע שאתה צריך לשמור. ניתן לעשות זאת על ידי התבוננות בסוגי האחסון השונים הקיימים בשוק ובחירת אחד המתאים ביותר לצרכים שלכם.

מאמר זה יעזור לך לשחזר את הנתונים שאבדו.

הרבה אנשים הושפעו מהפרת הנתונים האחרונה. החדשות הטובות הן שיש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לשחזר את הנתונים שאבדו.

אם אתה בעל עסק, המאמר הזה בשבילך! ייתכן שאיבדת כמה נתונים חשובים וברצונך לדעת כיצד לשחזר אותם.

אם אתה הבעלים של עסק, קובץ חשוב כמו הכספים או התוכנית השיווקית של החברה שלך עלול ללכת לאיבוד. תרצה לדעת כיצד לשחזר אותם אם הם יימחקו או ייפגמו.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לוודא שהמחשב והחומרה במצב תקין. אם המחשב פועל במשך זמן רב מבלי להיות כבוי, יהיה קשה יותר לשחזר קבצים מגיבוי. ודא שלמחשב יש מספיק זיכרון RAM ושטח בכונן הקשיח עבור כל הקבצים שלך.

לאחר שתטפל בבעיות אלו, הנה מה שעליך לעשות:

1) אתחול מכונן הגיבוי האחרון הידוע והטוב שלך (אם רלוונטי)

2) שחזר את כל הנתונים מנקודה זו בחזרה למקום שבו הם היו לפני אובדן או שחיתות

3) חזור אחורה בזמן עד שתמצא את הקובץ המדובר, ואז העתק

מעבדה לשחזור נתונים

מעבדת שחזור נתונים היא מקום שאליו אנשים הולכים כדי לשחזר את הנתונים שאבדו. מעבדות לשחזור נתונים נמצאות לא רק בארצות הברית אלא ידועות גם כזיהוי פלילי מחשבים.

תפקידה של מעבדה לשחזור נתונים הוא לחקור כל פשע הקשור למחשב, כגון פריצה או זיהום וירוס, ולסייע לקורבנות לאחזר את הנתונים שאבדו. חשוב גם לעסקים שנפרצו להחזיר את הנתונים האבודים שלהם.

ניתן להשתמש במעבדות לשחזור נתונים למטרות אכיפת חוק, כגון חקירת פשעי סייבר או שחזור קניין רוחני גנוב כמו קוד תוכנה או עיצובים. הם יכולים לשמש גם חברות פרטיות הזקוקות לעזרה בשחזור מידע ממערכת של מתחרה.

שירותי מעבדה לשחזור נתונים הם תעשייה צומחת. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים צריכים לשחזר את הנתונים שלהם. חלק מהם כוללים:

– אובדן נתונים עקב אסונות טבע

– אובדן נתונים עקב כשלים במערכת

– אובדן נתונים עקב גניבה

– התקפת וירוסים או תוכנות זדוניות

– כשל במערכת או צורך בהעברת נתונים

ניתן לסווג שירותי מעבדה לשחזור נתונים לשלושה סוגים: פיזי, דיגיטלי והיבריד. מעבדות פיזיות משחזרות נתונים מכוננים קשיחים, כונני מצב מוצק והתקני אחסון אחרים. מעבדות דיגיטליות בדרך כלל משחזרות נתונים משרתים וממחשבים אחרים וכן ממכשירים ניידים כגון סמארטפונים וטאבלטים. מעבדות היברידיות משלבות את התכונות של מעבדות פיזיות ודיגיטליות כאחד כדי לספק שירות מקיף יותר.

הקדמה: שירותי מעבדת שחזור נתונים גדלו בהתמדה בפופולריות במהלך השנים האחרונות, כאשר אנשים רבים מחפשים דרכים להבטיח שהזיכרונות היקרים שלהם לא יאבדו לנצח במקרה של אסון או כשל במערכת.

במקרה של קריסת מחשב, חשוב שתהיה מעבדת שחזור נתונים בכוננות. מעבדה זו מספקת לך את הכלים לשחזר את הנתונים שלך ולהבטיח שאתה יכול להמשיך לעבוד ללא הפרעות.

מעבדת שחזור נתונים היא לא רק שחזור המידע והקבצים שלך. זה גם עוזר לך להבין מה קרה לכונן הקשיח שלך, מה גרם לקריסה וכיצד למנוע אותה מלהתרחש שוב.

מעבדות לשחזור נתונים צוברות פופולריות יותר בתקופה האחרונה, מכיוון שאנשים מבינים את החשיבות של קיום אחד בכוננות כשהם הכי זקוקים לו.

עשוי לעניין אתכם
מה עושים עסקים שיש להם הרבה מסמכים?

עסקים שיש להם הרבה מסמכים צריכים מערכת ניהול מסמכים יעילה. הם צריכים להיות מסוגלים לחפש ולנהל את המסמכים שלהם במהירות וביעילות. מקרי השימוש הנפוצים ביותר

אהבתם? שתפו!