איך לקנות בעליאקספרס בלי להשאיר עקבות

Aliexpress הוא אחד מהשווקים המקוונים הפופולריים ביותר. זה מקום נהדר למצוא פריטים זולים ואיכותיים. מאמר זה ייתן לך כמה טיפים כיצד לקנות ב- Aliexpress מבלי להשאיר עקבות.

הטיפ הראשון הוא להשתמש במזומן במקום בכרטיסים. הטיפ השני הוא להשתמש בשירות VPN כמו ExpressVPN או IPVanish כך שלא ניתן לעקוב אחר הזהות שלך ולא ניתן לאתר את העסקה שלך אליך.

הטיפ השלישי הוא לקנות רק ממוכרים עם 100% דירוג משוב חיובי וביקורות. הטיפ הרביעי הוא לא לשלם על המשלוח אם אתם קונים פריטים זולים יותר מעלויות המשלוח, במיוחד כשהם מגיעים מחו"ל.

אם אתה מחפש לקנות משהו ב- Aliexpress מבלי להשאיר עקבות, הנה איך אתה יכול לעשות את זה.

קודם כל, ודא שהכרטיס נטען עמוס מספיק כסף לרכישה. לאחר מכן, השתמש בטלפון שלך כדי לסרוק את קוד ה-QR שיסופק על ידי המוכר והעלה את הקבלה על הרכישה שלך על מנת לוודא שאין זכר לתשלום שלך.

לבסוף, חכו למשלוח החבילות ותיהנו מקניות באליאקספרס!

כאשר אתה צריך לקנות משהו ב- Aliexpress, אתה צריך להשתמש בכרטיס עמוס במזומן. כך לא תשאיר עקבות ויהיה לך קל יותר לבצע רכישות מבלי לדאוג לפרטיות שלך.

אתה יכול גם לקבל כרטיס מתנה של Aliexpress בקלות על ידי ביצוע ההוראות שלהלן:

-עבור אל https://www.aliexpress.com/store/gift-cards

-גלול מטה לתחתית העמוד ולחץ על "החל על החשבון שלי"

-הזן את כתובת הדוא"ל שלך, בחר סכום כסף רצוי, הסכים לתנאים וההגבלות ולאחר מכן לחץ על "שלח"

האם זה בטוח להשתמש בכרטיס אשראי נטען?

כאשר אתה טוען את הכרטיס שלך, אתה בעצם נותן למישהו אחר את היכולת להוציא כסף בשמך. זה מקל עליך להימנע מסחבת הרבה מזומנים ולבצע רכישות מבלי לדאוג כמה נשאר בחשבונך.

עם זאת, ישנם סיכונים הקשורים בשימוש בכרטיס אשראי בתשלום מראש. חשוב להיות מודע לסיכונים אלו לפני שתעמיס את הכרטיס שלך בכסף.

הסיבה לכך היא שכרטיסים משולמים מראש חשופים יותר לגניבה מאשר צורות תשלום אחרות כמו כרטיסי אשראי או מזומן.

כרטיס נטען משולמים מראש הם דרך מצוינת לחסוך כסף בזמן נסיעה. הם לא טובים כמו כרטיסי אשראי מסורתיים, אבל הם יכולים להיות בטוחים יותר כשמדובר בשימוש בהם בחו"ל.

אין סיכון להיכנס לחובות עם כרטיס מראש כמו שיש עם כרטיס אשראי מסורתי. הם גם נוחים וקלים לשימוש מכיוון שאינך צריך לדאוג לסחוב מזומנים או להחליף מטבע בדרכים.

כשזה מגיע לאבטחה, לכרטיסים בתשלום מראש יש בדרך כלל שיעורי הונאה נמוכים יותר מאשר לעמיתיהם המסורתיים. עם זאת, יש להם כמה חסרונות בכל הנוגע לעמלות ותכונות שעלולות להיות יקרות יותר מאשר אפשרויות אחרות.

כרטיסי אשראי משולמים מראש הם הדרך הנוחה ביותר לשלם עבור סחורות ושירותים. הם גם בטוחים יותר מכרטיס אשראי מסורתי מכיוון שהם אינם דורשים בדיקת אשראי. עם זאת, עשויים להיות כמה סיכונים הקשורים לכרטיסים משולמים מראש.

אין סיכון לגניבת זהות כל עוד אינך חולק את מספר הכרטיס שלך עם אף אחד אחר. החיסרון הוא שאתה לא יכול להשתמש בו כדי למשוך מזומן מכספומט או להשתמש בו בחנויות שמקבלות כרטיסי אשראי.

קל לטעון כרטיס משולם מראש בכל חנות או קמעונאי מקוון שמקבל אותם, והעמלות בדרך כלל נמוכות מאלה שנגבים על ידי הבנקים עבור כרטיסי חיוב שהונפקו על ידי בנק או חשבונות עו"ש.

עשוי לעניין אתכם
איזה סלט הישראלים הכי אוהבים?

הישראלים ידועים כמיוחדים למדי בכל הנוגע לאוכל שלהם. יש להם טעמים והעדפות ייחודיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם. זו הסיבה שלא מפתיע שהם

אהבתם? שתפו!